AKTUELLT

Årsmöte

Torsdagen 18.4.2024 kl.17.30 på SFV-huset G18 mötesrum 101, Georgsgatan 18, Helsingfors

Stipendier 2024

Ansökningstid för stipendier: 4.4-30.4. 2024. Ansökningar kan skickas per post till Old Times/ Bernt Morelius, Annegatan 12, 00120 Helsingfors eller per epost till sekreterare@teaterforeningen.fi

Använd detta försättsblad i din ansökan.

Stipendieredovisningar

Redovisning för 2023 stipendier med kopior på verifikat bör inlämnas då projektet förverkligats, senast 31. mars 2024.

Stipendier 2023

Föreningen mottog sammanlagt 29 ansökningar. Styrelsen beviljade medel på € 30 500 enligt följande upplägg.

Rampfeber rf

Teater Mars / Universum

Skärgårdsteatern rf

Chekhov Machine rf

Borgåbygdens ungdomsförbund rf

Arbetsgrupp Lund, Patinen, Zilliacus

Maxmo Hembygdsförening rf

Föreningen Kulturhuset Karelia i Ekenäs rf

Arbetsgruppen Granberg och Björkholm

Opera Tellus

Juthbacka teaterförening/ Arbetsgruppen Kråktrilogi

FSU rf / Teaterkalaset

Unga Scenkompaniet rf

Kompani Nord Teaterförening

Medlemskap

Ansökan om medlemskap i föreningen sker genom att anmäla både postadress och eventuell e-postadress till sekreteraren under adressen sekreterare(ät)teaterforeningen.fi.

Vill du som redan är medlem i föreningen i fortsättningen få dina medlemsbrev per e-post?

Meddela din e-postadress här, Tack!

Skriv siffran 9 med bokstäver: